Sunday, October 3, 2010

mengarut lagi...

aku tahu dunia ini penuh dengan cabaran..
dan sesekali aku terlupa...
yang masih ada insan yang menolong aku...
untuk meneruskan hidup ini..
senyumanmu sahaja sudah cukup..
untuk mengembirakan hati ini..
tapi apakan daya...
aku tahu yang kau bukan milikku..
selalu aku membayangkan..
alangkah indahnya jika kau hadir...
dan mewarnai hidup ku yang serba kekosongan ini..
tapi apakan daya..
semua itu hanya bayangan sahaja..
sepertinya aku dapat memahami kau..
tapi..
mungkin itu hanya perasaan aku sahaja..
aku juga telah melangkah...
sedikit demi sedikit..
namun peristiwa lama mengingatkan ku..
supaya langkah dengan berhati-hati..
supaya..
tidak terpijak sesuatu yang boleh melukakan..
tapi..
sepertinya hanya aku sahaja yang melangkah..
aku juga mahukan kau melangkah..
jika itu bukan kehendakmu..
apakan daya..
mungkin lebih baiknya..
aku berhenti dan berundur...
seperti pepatah dalam english..
"i've taken so much steps and if i have to take one more, i'll walk away.."

p/s:ape ntah aku ngarut nie..huhuh

3 comments:

  1. wowwwww!!!

    perghhhhh..ad perasaan upenye..

    igtkn xde...

    hihauhihauhihau...

    jgn tgu lma2 nti lma kne smbr dek org len oi~~!!

    hehehhe

    ReplyDelete
  2. hape nye...
    aku jugak punya hati dan prasaan..
    wahhh!!..haha

    ReplyDelete
  3. hahahah....

    mcm xe perasaan tw ko nih...

    buat dunno je...

    xde experesi lgsg..

    hahahahhahha

    ReplyDelete