Friday, February 11, 2011

Oh tidak...!

Assalamualaikum,

sume org, oh tidak? hehe. Baru terigt kat blog selepas ade org igtkan ke aku semalam dan aku hampir lupe yg aku ada blog rupenyer...hahaha..ok jap2 nk cek last post aku bile? Oh tidak..6 november, hampir 3 bulan gak la aku x sentuh blog nie..hahaha

aku sebenar nyer tgh dalam kebosanan tahap gaban kuasa 18 kali gaban da nie..jadi aku mengambil keputusan untuk mengupdate blog atas tujuan untuk menghilangkan kebosanan sungguhpun takkala aku menulis nie tidak sedikit pon rasa kebosanan itu hilang, okeh ayat da macm nak start mengarut dah nie...hahaha

first skali sebab da lame x update kan kena la update pasal diri sendiri dlu yer dop? nama masih sama <---(haha..x de kaitan), umur dah bertambah setahun (x g daftar SPR lg..bile ntah nk g).

sem nie INSYAALLAH kalo x sangkut ape2 last sem belajar, sekejap je dah nak abis degree. skang nie tgh cari tempat praktikal. kalo boleh nk cari kat hometown je, senang sket tp mcm susah je nk cari yg kat hometown..kalo kat kl or sini pon ok je..huhu. Nak cari tempat tp yg cover letter pon x dpt lg, x jumpe2 lg penyelaras tu asyik x de je kat bilik..huhuuu...resume pon x brape nk siap lg...haha..x taw la nk tulis pe lg..aku lupe! aku lupe!..<----(mcm pnah dgr ayat nie..hahaha)


No comments:

Post a Comment