Tuesday, April 27, 2010

D.I.A


Mesti korang tertanya-tanya siapakah DIA nie. Dia adalah anak saudara aku yang baru lahir la not GF or what so ever. Nak cerita sikit pasal my nephew yang baru lahir nie, aku mula2 agak terkejut bila dengar yg akak ipar aku lahirkan anak lelaki!..ye la mase time dalam kandungan dulu doc tu cakap baby girl tgk2 kuar baby boy, pengajaran nyer disini jngan la percaya sangat kat doc tu..huhu. I'm happy coz i always want a nephew the first one is a niece and she is cute too.




nie lah die muhamad yusuf bin samsul kamal, comey kan hehe
everyday bile aku tgk pic nie aku rase makin comey jer. time nie umur die baru nk masuk seminggu. rase cam nk balik umah jer skrang nie nk g tgk die, tp apa kan daya tgh exam week...so kenalah duk kat sini jer..













nie pic die with his sister..XD
btw my niece name is nurhan syazwani umur baru 2 tahun, tp pandai da die nie rajin baca buku...hehe
x sabar nak tggu abis exam!!..








No comments:

Post a Comment