Monday, September 6, 2010

5/09/2010

baru boleh nak update blog....semalam x sempat..penat btol semalam...byk sgt aktiviti...hehehe..
nak cerita aktiviti2...semalam sambil mengarut...hahaha...

ok...mula2 lepas sahur, x buat apa pon lg duk2 sambil on9 sementara tggu masuk subuh...lepas subuh pon duk2 lg....lpas akak aku bangun, die ajak kemas rumah n pasang langsir...pasang langsir baru taun nie...hik33.. ase nyer dah 4 tahun da x tukar langsir..last tukar tyme abang aku kawin...tyme aku form 5...so ni pon tukar telanjur..akak aku no2 akan berkahwin bulan 12 nanti...so kepada kawan2 ku yg berdekatan sile2 lah menghadir kan diri yer..kalo dtg dua2 hari







nie lah langsir2 yg belum dipasang lg
sedang menuggu untuk di iron dulu ok....






eh rajin nyer....sape la nie ea...=p,bukan senang nak cari laki cam nie...hahaha
(ayat promote diri sangat!, bak kate anak sedare aku..."pandai sangat")


lepas siap lepak2 ngan akak aku jap...pas tu x de keje kite org gi wat mende alah nie...anda lihat la sendiri ok...haha

(inilah kerje kami dimasa x de ape nak buat...haha..mengumpul hp sume org..)

lepas tu ptg semalam kite org satu family ngan family pakcik aku pergi berbuka dekat hotel sri malaysia kat temerloh..trima kasih diucapkan kepada Puchung Perdana atas tajaan..ramai juga org lain yg join....makan pon ok la...sampai sekarang x de sakit perut ker food poisoning ker...ok la kot...hehe...dah la macam aku makan smalam... kat bawah nie adalah antara nyer...


(roti john n murtabak...murtabak die biase jer...tp roti john die sedap..hehe)



(selesai ambik makan...tggu azan untuk berbuka...=p)


(banyak nyer makanan...huhu)


(buah-buahan)



(emm..agak2...nasi sape la nie...wakaka)

lpas habis makan n solat sume...kite org g jalan jap..cari baju untuk ayah aku...die x cari baju lg...then pas tu baru balik...balik tu rase penat gile...dgan perut masih full...hahahaha...k lah tu jer kot...

p/s: kepada anak pakcik haron lg..(kalo bace la..) aku ada quotes baru untuk ko......

CAN U BLAME ME FOR BEING TO CUTE....haha

6 comments:

  1. ah ko.kecoh je nk cerita pasal diari die.x pasal2 ak terbace smpai abes.hahahha

    reply to ur quote;

    'i cant blame u for being too cute.but of course,can u blame me for being cuter than u??'

    amacam,ade bran??hahahaha

    raye nnti siap ko.hoho

    ReplyDelete
  2. haha...aku dah agak da ko mmg bace nyer...wakaka...bueekkk...ko nyer quote tu x leh pakai...byk grammar error...wakaka...

    ReplyDelete
  3. lol.blog ko ngn yana memang ak slalu bukak.nk bace post2 yg mengutuk ak.taw sgt korg due nih.hahahha

    btw,grammar error yg mane ko maksudkn??please explain.. =PPPPP

    ReplyDelete
  4. haha...mane ade aku kutok ko dowh...haha...ade ar...ko x dpt spot kan...mmg fail la english nie...ahaha

    ReplyDelete
  5. ak ad kutuk ko ke fared>!!!!<----< xde tnde soal...maksdnye AKU MARAH!.....

    ReplyDelete
  6. gone: alaa,stakat tanda ' pon nk kecoh.tah pape taw.

    yana: aish.pose x nih??? <--< ade tande soal.maksudnye AKU TANYE.hohohoho

    ReplyDelete