Thursday, September 2, 2010

Balik Kampung....

Maka besok bermulalah cuti penggal+cuti raya selama 2 minggu...waah!! seronok2 lama gile cuti. Packing barang pon x siap lg nie baru jer separuh jalan..malasss...hahaha...nak packing barang tuk balik kampung pon aku malas nie, ape nak jadi da dengan aku nie...muahahaha...barang2 tuk sambut raya sume dah ade dah..nanti balik kampung boleh la rilex2 tolong2 apa yang patut...x payah dah nak keluar lg cari barang...huhuh...
nie nak tunjuk sikit barang2 persiapan tuk raya nih..hehehe...

(nie die capal tuk dipakai)

taun nie tetibe jer teringin nak pakai capal...huhuh...dah la beli yg de heel sket...wakakaka...
nie pon baru beli td..ari tu tyme cuti merdeka pergi gak shopping sket2...tp ramai giler org...so mase tu dapat beli sluar ngan baju jer...


(butang baju melayu)

nie pulak butang baju melayu simple jer...kaler jernih..sesuai la kot nanti ngan baju aku..ekeke3..
dah 2 taun aku ase x beli butang baju melayu nie...sebab pakai yg akak aku beli kan dulu..yg tu pon cantik jugak kaler pon jernih..so sesuai untuk baju kaler ape2 pon...

so untuk baju melayu pulak.....jeng...jeng...baju melayu kena secret...hahahaha...tggu jer tyme raya nanti ok..!!...babai2

3 comments:

  1. hahahha.alaa,ckp jelaa baju melayu warne pink.hahahahahahahhahaha

    gelak lagi.gelak lagi.gelak puas-puas.

    ReplyDelete
  2. haha..pose weh...x elok gelak kuat2...

    ReplyDelete
  3. hahaha.x sbr nk tgok ko pakai baju tuh.hehe

    ReplyDelete